Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

Γιαννημάρας εναντίον Νίκα για το θέμα της Αβίας


Γιαννημάρας εναντίον Νίκα για το θέμα της Αβίας
Εξηγήσεις από το δήμαρχο Καλαμάτας Παναγιώτη Νίκα για τα... περί Μανιαταρχών ζητάει με γραπτή του δήλωση πριν λίγο ο δήμαρχος Δυτικής Μάνης Δημήτρης Γιαννημάρας, δίνοντας έτσι συνέχεια από την πλευρά του στο θέμα που έχει προκύψει τις τελευταίες μέρες σχετικά με το ενδεχόμενο μετακίνησης της Αβίας από τη Δυτική Μάνη στην Καλαμάτα. Ακολουθεί αναλυτικά η δήλωση Γιαννημάρα:

"Σ' όλη μου τη ζωή λειτούργησα με συναίνεση, ανεκτικότητα και με σεβασμό στους Νόμους, τους θεσμούς και τους ανθρώπους.
Άκουσα την τοποθέτηση του κ. δημάρχου Καλαμάτας, στην τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού του Συμβουλίου, στο θέμα το σχετικό με το αίτημα του Τοπικού Συμβουλίου της Αβίας και επειδή δεν πίστευα στ' αυτιά μου, στα όσα άκουσα, είμαι δε ο δήμαρχος της Δυτικής Μάνης, με αφορά το θέμα και έχω κάνει και σχετικές τοποθετήσεις, ζητώ από τον κ. δήμαρχο να ξεκαθαρίσει αν και εγώ είμαι ένας εκ των Μανιαταρχών, εκείνων που λένε ανοησίες και φωνασκώ!!!
Όσον δε αφορά τη Μάνη, έχω να πω τούτο· η Μάνη είναι ιδέα και ή την πιστεύεις και συμπορεύεσαι μαζί της ή δεν την πιστεύεις και ακολουθείς τον αντίθετο δρόμο που σε οδηγεί όμως με μαθηματική ακρίβεια από το ένα λάθος στο άλλο. Ύμνο έχει ένα δημοτικό τραγούδι και όπως όλα τα σχετικά τραγούδια είναι μέρος της ζωής της Ελλάδας, αφού, είτε υμνούν ένα γεγονός, είτε έναν άνθρωπο, είτε θυμίζουν ιστορικό γεγονός, είτε θρηνούν μαρτυρικές θυσίες είτε δεν ξέρω τι άλλο που στόχο έχει, με αυτόν τον τρόπο, τη διατήρηση της Ελληνικής ιστορίας, δηλαδή τη συνέχεια της Ελλάδας, έτσι κι αυτός ο ύμνος είναι πέρα για πέρα ΕΛΛΑΔΑ".

Ο δήμαρχος Δυτικής Μάνης
Δημήτριος Σ. Γιαννημάρας
πηγή:eleftheriaonline.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου